dinsdag 8 maart 2016

Goed nieuws!

Zojuist bedacht ik me dat het wel eens aardig was om uit te rekenen hoeveel van mijn netto inkomen ik procentueel uitgeef aan de (bruto) maandlasten van de hypotheek. Ik heb even gezocht op internet naar wat gangbare percentages of gemiddelden zouden zijn. Kon ik helaas niet vinden.

Hoe dan ook: Zelfs zonder extra aflossen zou dit percentage langzaam afnemen en salarisverhogingen, hoe klein ook, werken ook leuk mee.



Dit viel me niet tegen! Momenteel al onder de 30% en, bij een gelijkblijvend uitgavepatroon, komt er dus steeds meer geld vrij voor het aflossen van de restschuld en extra aflossen op de hypotheek: een sneeuwbaleffect.

Nog meer goed nieuws: alle formule-1 races van dit seizoen zijn via een gewone TV-zender LIVE te volgen!


En tenslotte doet Bernie Sanders het nog steeds goed bij de voorverkiezingen met reeds 8 gewonnen staten.

Vannacht wordt het weer spannend, dit keer in Michigan, een staat waar veel stemmen/afgevaardigden zijn te winnen cq. verliezen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten