donderdag 12 mei 2016

teken van leven

Even een kort teken van leven op deze BLOG.

Het sturen van mailtjes lijkt toch zin te hebben want zojuist kreeg ik het volgende bericht van de tussenpersoon:


"Indien wij volgende week nog geen verdere reactie hebben vernomen, nemen wij weer contact met ze op. Zodra wij meer weten, brengen wij je op de hoogte."

Ik wacht gewoon weer eventjes af.

Afgelopen maandag lag er al een blauwe envelop op de mat met daarin niet een voorlopige maar een definitieve aanslag!
Vanmorgen stond de teruggaaf op de rekening en de helft heb ik al overgemaakt naar de restschuld.
Huidige einddatum weer een maand dichterbij gehaald: augustus 2017.

Het doel om voor 1 januari 2017 de restschuld afbetaald te hebben lijkt nog steeds haalbaar! Zodra ons beider vakantiegeld binnen is en de belastingteruggaaf van mijn betere helft gaan we eens even puzzelen waar we hoeveel heen schuiven.

1) restschuld?
2) vliegtickets reis Nieuw Zeeland (december)?
3) hypotheek?
4) uitgaven voor het huis?

Het zou mijn voorkeur hebben om de restschuld alle prioriteit te geven, terwijl de vliegtickets ook deze maand geboekt moeten worden. Een klein beetje spaargeld en de creditcard zouden daarvoor ook gebruikt kunnen worden. Over een week of 2 maar eens samen overleggen.

Komende tijd wellicht niet zo veel blogberichten: de examentijd is begonnen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten