zondag 31 juli 2016

smeerlappen deel 2 [update 31 juli]

Hoi allemaal. Net teruggekomen van een heerlijk rustig weekje vakantie vond ik het volgende mailtje van de tussenpersoon in mijn mailbox:

Beste Mark,

Aangezien er geen reactie van de behandelaar van ASR is gekomen, contact gezocht, helaas niet te bereiken. Wederom de mail verzonden.

In mijn vakantie leest Exxx Xxxxxxx ook mijn mails en zal jou berichten zodra er een vervolg is.


Met vriendelijke groet

Tik tak, tik tak...het wordt echt zaak de langste adem te hebben, maar dat lukt me wel.
Ik heb een longinhoud van ca. 5,5 liter, haha.

Leuk te zien dat mijn BLOG door steeds meer mensen gelezen wordt! Deze maand >3000 views.

Een weekje kamperen op een super rustige camping in Luxemburg is goed bevallen. We hebben zeer weinig gedaan en ik heb sinds lange tijd weer eens wat boeken gelezen.

Zojuist Max een prima 3e plek zien behalen bij de GP van Duitsland, gezien het feit dat Verstappen nog nooit met een Formule-1 auto reed op dit circuit neem ik mijn petje af voor deze prestatie!



(Over-)morgen maar eens een update over onze restschuld. Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten