zaterdag 10 december 2016

Gezamenlijke rekening etc.

Zo, na een drietal zware weken door:

* gigantische werkdruk
* complicaties op het werk met collega
* het overlijden van Nordy, ons kleine katje

komt er langzaam een klein beetje ruimte in mijn hoofd voor onze reis naar Nieuw Zeeland.
Zojuist even de saldi van onze rekeningen gecheckt en gezien dat de meeste vaste lasten nu van de gezamenlijke rekening worden afgeschreven.

Eén van de posten die ik nog niet heb kunnen wijzigen is de wegenbelasting omdat dit alleen telefonisch schijnt te kunnen (?)

De jaarrekening van het (drink-)water viel iets mee (ca. €20,-) en het termijnbedrag zakt iets meer dan een euro: alle kleine beetjes helpen.
Ons jaarverbruik (met ons tweetjes) was 82 m3. Voor de auto's en tuin gebruiken we trouwens grondwater.

Ondanks dat we er tijdens de kerst niet zijn toch eens even iets van een kerstboom opzetten, als verrassing. Vanmiddag/vanavond is hier in het dorp een gezellige kerstmarkt. Morgen ga ik wel op zoek naar mijn to-do lijst om te kijken wat ik allemaal nog kan/moet doen voor de vakantie.

fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten