zondag 16 juli 2017

Rente stijgt, oversluiten? Max?

De rente is de afgelopen twee weken weer wat aan het stijgen.

Mogelijk dat dit voor een groep hypotheeknemers het moment is om over te sluiten.

Vandaag de Grand Prix van Groot-Brittanië, Max start vanaf plek 4 maar de Red Bull lijkt niet snel genoeg voor het podium.

Een beetje regen kan helpen maar de kans daarop is erg klein.

Dus ik hoop op:

* een goede start
* een probleem / blunder bij 1 of meer van de 3 auto's ervoor
* twee Red Bulls die beide de finish halen

Het podium is misschien toch mogelijk voor Verstappen.
Ricciardo die van plek 19 moet komen en Bottas vanaf plek 9: Ik verwacht hoe dan ook geen saaie race!


5 opmerkingen:

  1. ik ben al blij als ie 2 ronden haalt, zit echt niet mee de laatste weken. Wat betreft oversluiten, dat moet iedereen denk ik voor zich berekenen of het uitkomt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2,ronden? Je bent wel gauw tevreden zeg.

      Juist, ik heb over oversluiten ook geen advies gegeven.

      Verwijderen
  2. Volgens mij heb je alles gekregen waar je op had gehoopt ;-)

    Hypotheek toevallig al overgesloten op het -voorlopige- dieptepunt. Zonder geluk vaart niemand wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) inderdaad! Nee, wij gaan voorlopig niet oversluiten denk ik. Ik verwacht dat de rente voorlopig niet significant gaat stijgen en daarnaast lossen we flink af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. of je bedoelde dat jullie net hebben overgesloten? Goed gedaan, lagere lasten = minder afhankelijk = geluk! :-)

      Verwijderen