dinsdag 15 mei 2018

Eerste aardbei

Vandaag de eerste aardbei uit eigen tuin gegeten! Smaakte lichtzoet en sappig, zoals ik ze het liefste heb.

Toch gaaf: moedertje natuur aan het werk in eigen (moes-)tuin. Ik verwacht dat er morgen nog 1 of 2 rijp zijn. De worteltjes, prei, babytomaatjes en aardappelplant zijn ook allemaal goed bezig.
De blauwe bessenstruik is nu uitgebloeid en hopelijk gaan de bessen nu groeien.

De tomatenplant is wat uitgedroogd maar leeft nog wel.

Meimaand geldmaand


De vergoeding voor de examentraining staat er sinds vandaag al op. De teruggaaf van de belastingen verwacht ik ook deze week want de definitieve aanslag heb ik ook al gehad.
Over een dag of 10 het salaris met daarbij natuurlijk het vakantiegeld.

Het grootste deel van dit extra geld is voor het aanvullen van de spaarbuffer.
Ook wil ik wat extra gaan aflossen maar hoeveel weet ik nog niet precies. Wordt vervolgd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten