zondag 29 augustus 2021

De laatste...

...vakantiedag is aangebroken. De gebruikelijke mix van wel/geen zin hebben om weer naar het werk te gaan. Qua weer lijkt het wel herfst en ik hoop dat de voorspellingen kloppen dat en nog wat zonnige dagen aan zitten te komen.

De afgelopen week wat diverse lichamelijk klachten en mentaal ben ik ook wel eens wat positiever en stabieler geweest. Het één zal zeker met het ander te maken hebben. Binnenkort hopelijk naar de osteopaat (wachtlijst) om de zaak eens vlot te trekken.

Ik heb dus (nog) niet het gevoel dat ik lekker opgeladen ben voor het nieuwe schooljaar en een hyper enthousiaste mail van de bestuurder zit op een totaal andere golflengte, maar dat zit ze vrijwel altijd so what else is new?

Nou lief dagboek, een beetje onsamenhangend mailtje wellicht waarin een duidelijke focus ontbreekt. Straks wel een vermoedelijk spannende formule-1 race in België (en het regent) dus daar heb ik absoluut wel zin in!

Tot een volgende keer en een fijne race-zondag! Go Max!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mark, er is werkelijk niemand in mijn team die zin heeft om weer te beginnen, zeker niet nu we ineens weer volle klassen mogen draaien en we al maandenlang online en halve klassen en zelfstandig werken hebben gehad. Het is straks echt even wennen. Tja, die directeuren met hun enthousiasme.... volgens mij ook niet helemaal oprecht, maar ja, zij moeten ons weer motiveren. Wij beginnen morgen met een teambijeenkomst, vergaderingen en dan 's middags teambuilding in de natuur. Ik ga liever mijn lessen voorbereiden, de natuur heb ik in de vakantie genoeg gezien en een borrel op maandagmiddag zit ik ook niet op te wachten. Enfin.. je snapt: ik loop ook niet over van zin en enthousiasme! Desalniettemin: succes en sterkte dit schooljaar en ik hoop dat je nog regelmatig over je schoolperikelen blijft schrijven! Goeie groet,Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Niek, haha gedeelde smart is dubbele vreugd zullen we maar zeggen. Ik heb net wat essentiële informatie uit mijn mailbox geplukt (en de rest nog genegeerd). Morgenmiddag hebben we in elk geval "ontwikkeltijd" wat inhoudt dat we tijd voor onszelf hebben om zaken te regelen. Verder las ik dat volledig gevaccineerde docenten/leerlingen bij een besmetting in de klas niet meer in quarantaine hoeven. De lunch wordt morgen aangeboden. Dat zijn de pluspunten, ook bij ons een borrel morgenmiddag maar het hangt af van het verloop van de dag of ik daar zin in ga hebben.
    Die overgang van online naar fysiek hebben wij al achter de rug en zeker is dat ik nooit maar dan ook nooit meer terug wil naar online lessen.
    Dat ga ik zeker doen, verwacht een update op vrijdag/zaterdag of misschien woensdag al!
    Toi toi toi en hartelijke groet, Mark

    BeantwoordenVerwijderen