zaterdag 15 januari 2022

Therapeutische week

En dat was het zeker.

Na maandagmorgen op de heenweg halverwege even kort gestopt te zijn arriveerde ik bij school. Na een les gegeven te hebben (ging goed) maakte ik buiten even een ommetje.

Pauzes vierde ik in klein comité of alleen en aan het eind van de dag had ik 4 lessen gegeven en het ging best prima. Dinsdag iets vergelijkbaars en hier en daar kleine overlegmomentjes. Dusdanig fit dat ik ook de woensdagmorgen heb gewerkt: 3 lessen. Tussentijds nog wat fysieke klusjes gedaan zoals de deur oriëntatie van een koel-vries combinatie omgedraaid. 

Komende 2 weken heb ik alleen werkzaamheden op maandag en dinsdag, niet op woensdagmorgen, vanwege de toetsweek. En dan is het alweer bijna februari.


Energieniveau

Mijn energie van maandagmorgen zou ik omschrijven als...40% ? Momenteel rond 50% denk ik. Dat betekent dat ik bijna alles weer kan alleen niet zoveel per dag als op 100%. Dit accepteer ik handel er ook naar. Hopelijk stijgt de energie elke week een beetje verder. Het werken met pubers, het lengen der dagen en de versoepelingen werken in elk geval allen energie verhogend :-)


Traject

Het traject qua begeleiding loopt en het volgende contact met de bedrijfsarts is eind januari. Uit testen kwam trouwens dat ik geen ADD/ADHD heb, weinig verrassend en wel "trekjes van autisme". Ook niet verrassend haha. Op zich prima om dat eens officieel te horen. 

Verder geen nieuws dus: een fijne avond!

 

2 opmerkingen:

  1. Ha Mark, dat klinkt goed! Fijn zo'n toetsweek vond ik altijd toen ik nog op vmbo werkte. Tijd voor achterstallig administratief werk en een beetje surveilleren en nakijken. Hoop dat dat nog steeds zo is. Trekjes van autisme kunnen erg gunstig zijn, ik denk aan kwaliteiten als betrouwbaar en punctueel. Alleen jouw gevoel voor humor past daar eigenlijk niet bij...dus zal het vast niet meer zijn dan trekjes! ;-) Groet Niek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, gaat goedkomen.
      Hahaha, dat beschouw ik als compliment!
      Jij ook een goeie week kerel!
      groet,
      Mark

      Verwijderen