maandag 30 januari 2023

bijna (dry) feb

Overmorgen is het alweer februari en de dagen lengen al een klein beetje. Op 1 februari zal de zon 9 uur op zijn (op mijn locatie) en het lengen der dagen merk ik vooral tijdens het avondeten waar het elke dag ietsje lichter is.

's Morgens merk ik het nog niet zo omdat ik op verschillende tijden opsta. Een lekker weekritme zit er nog niet in omdat er bij beide werkgevers wat veranderde. Hopelijk zijn de roosters vanaf nu stabiel want een beetje regelmaat vind ik toch wel prettig.

Zo meteen een Teams gesprek met een werkgever van even geleden. Ik ken hem niet maar 2 van zijn onderdanen hebben zich niet zo netjes gedragen (understatement) naar mij toe en dat hoop ik recht te zetten. Daarover later wellicht meer.

Met de band gaat het steeds beter en ik heb een nieuwe (tweedehands) gitaar gekocht waar ik erg blij mee ben. Ook daarover later meer, met foto's.

Fijne maandag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten