maandag 17 april 2023

afsluitingen

Nee, niet het water of gas en stroom. Het is goed regelmatig dingen af te sluiten. Kennelijk heeft de meerderheid van de mensheid daar minder moeite mee dan ik. In Jip en Janneke taal: als het emotionele deel van je hersenen een vergiet is met een boel gaatjes dan zijn bij mij de gaatjes grotendeels verstopt. Kleine ergernissen blijven hinderlijk lang hangen etc.

Vandaag waren de pubers van vmbo-kader (klas 3) extra vervelend en daar heb ik dus even last van.
Net even goed hard gitaar gespeeld, nu even dit blogje en zo meteen nog wat live-muziek meepakken bij de lokale kermis. Morgen moet ik wel werken maar niet voor de klas dus dat moet lukken. Ook wordt het op kermismaandag niet laat en hoe dan ook lig ik er wel op tijd in vanavond.


Covid-19

Ik keek net voor de laatste maal op de LCPS website om de snelkoppeling daarna te verwijderen. Grappig genoeg zijn ze er net zelf mee gestopt op 14 april jl. Covid statistieken bestandjes gooi ik ook weg, klaar.


Wat marktplaats spullen die niet verkocht raken breng ik deze week naar de kringloop: ruimte in je huis = ruimte in je hoofd.

Nog even wat (aller-)laatste correctiewerk havo-5 doen en dan is dat ook KLAAR!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten