maandag 19 februari 2024

Partnerpensioen? Dacht het niet!

Van het ABP kreeg ik een melding dat per 1 november 2023 geen pensioen meer wordt opgebouwd, wat inderdaad klopt. Door even wat door te klikken op iets over nabestaanden(partner)pensioen krijg ik de indruk dat er misschien iets niet helemaal klopt. Het ABP lijkt alle doorgegeven wijzigingen n.a.v. de scheiding niet correct te hebben opgenomen. Het is immers niet de bedoeling dat mijn ex-partner ook maar een cent pensioengeld gaat ontvangen, en vice versa trouwens ook niet!

Ik hoop uiteraard dat ik dit niet goed zie maar ik ga ze zeker even bellen. Dat wordt dan eind van de middag of anders morgen. Ik wil daar mijn hoofd goed bij kunnen hebben en ik moet zo weg. Wordt vervolgd en ik bewaak mijn Zen. ;-)

Ik sluit af met de quote van afgelopen zaterdag die ik wel het vermelden waard vind:


"De kleinste daad van vriendelijkheid is meer waard dan de grootste intentie."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten