donderdag 15 augustus 2024

Zomergriep

Toen ik afgelopen donderdag mijn tent en partytent afbrak en ging rijden richting camping nr. 2 voelde ik me nog topfit, voor zover ik me herinner. Op 45 min. van aankomst lunchte ik nog wat en ook toen voelde ik me prima.

Na aankomst in Belgiƫ zette ik direct mijn tentenkampje weer op en voelde ik me niet heel lekker: misschien toch te weinig water gedronken?

--- Vanaf hier wordt het grafisch dus sla gerust de komende 2 blauwe alinea's over. ---

Afijn, in de middag ff gaan liggen en de situatie verslechterde. Maar eens naar het toiletgebouw aan de andere kant van de camping. Aldaar kwam het aan de achterkant in steeds vloeibaardere toestand eruit, maar niet alarmerend. Even later bij de tent maakte ik voor het eerst mee wat "projectiel kotsen" is. Bijna alleen water (dus punten voor mezelf dat ik toch niet te weinig gedronken had.)

Weer even gaan liggen, daarna diarree-sessie nummer 2/"kontplassen". Ergens nog boodschappen gedaan iets wat ik NIEMAND zou aanraden als je je zo beroerd voelt. Bij terugkomst nog een tweede sessie projectiel kotsen en onderhand was het 24 uur voordat ik op het festivalterrein wilde zijn voor het concert van AC/DC.

Heel veel niks doen, kleine slokjes drinken. 's Avonds een dutje van een paar uur en daarna een halve banaan gegeten. De volgende ochtend idem en als lunch 2 boterhammen gegeten. Het maximaal respecteren van mijn grenzen om geen enkele terugval te hoeven permitteren. Tegen een uur of 18:00 heel kalmpjes richting terrein gefietst (8 km) en ik was fit genoeg om van het concert te genieten: het was geweldig!

Achteraf zijn er meer mensen ziek met dezelfde verschijnselen en het lijkt toch een virus te zijn. Ik ben zelden ziek en aangezien ik al 7 maanden geen kater meer heb gehad is het lichamelijk ziek voelen iets dat ik niet vaak meemaak. Hopelijk duurt de volgende keer ook weer een flinke poos. :-)


Quotes


Beste reactie op: "Je zult nooit iets bereiken omdat je een uitsteller bent." 

"Wacht maar af."


Als je stopt met achter de verkeerde dingen aan te lopen, dan geef je de goeie dingen de kans om naar je toe te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten