donderdag 28 november 2019

Aan het denken gezet

De gekste dingen kunnen je aan het denken zetten. Een losse opmerking kan al genoeg zijn, of een blogpost.

Feit is dat werk momenteel een groot deel van mijn tijd maar vooral energie opslokt. Daarnaast heb ik de ahum "midlife crisis leeftijd bereikt. (Dat hoop ik tenminste met 44,5 jaar haha!)

Ook al een tijdje geen klankbord thuis. Ik praat wel tegen de katjes maar die zeggen niks terug, althans niet in mensentaal.

Op de achtergrond een aantal dromen/doelen: met muziek enigszins doorbreken zodat overig werk niet meer nodig is. Van je hobby je werk maken zogezegd! Mijn nieuwe baan is erg leuk maar misschien kan dit op een lager plan door voorrang geven aan iets dat ik nog leuker vind: muziek maken!

Lemmy maakte muziek tot zijn 70e / zijn dood. Wat mij betreft slaat de RE uit FIRE op retire early form my day job!

Hmm, ik heb nu een 85,12% baan op, doorgaans, 4 dagen per week.
Voor de muziek zou energie en tijd vrijgemaakt moeten worden.

De reisafstand bekorten door te verhuizen / weer van baan te switchen en/of nog een dag minder gaan werken. De eerstegraads uren scheikunde bij mijn huidige werkgever passen wel ongeveer op 3 dagen...

Mmm, in elk geval een nieuwe invalshoek gevonden.

Vandaag sluit ik af met een toepasselijk nummer van Faith no More:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten