donderdag 3 december 2020

75%

Zo, daar was ik weer even. Zittend in de B&B even tijd voor een blogje.

Momenteel werk ik voor ca. 75% van wat ik normaal doe. Twee klassen minder (4 lesuren) en geen mentoraat meer. Ik voel me er een stuk beter mee, minder stress, en in principe is de huidige adempauze tot 1 februari.

Zelf verwacht ik dat ik tegen die tijd de twee klassen er weer bij kan nemen. Over het mentoraat ben ik minder zeker omdat er erg veel prikkels mee gepaard gaan. Binnenkort waarschijnlijk een gesprek met een coach die wellicht tips heeft om het e.e.a. beter te handelen.

Het heilige "moeten" bij een aantal zaken is er ook wel af, kortom, het gaat niet slecht.

Dat mijn energieniveau een flinke knauw heeft gehad (mogelijk ook corona onder de leden?) merk ik elke dag wel een keer. Niet overmoedig worden is dan maar het motto. Best lastig soms, maar dat lukt.

Ik ga weer met plezier naar het werk, vooral vanwege het contact met leerlingen en collega's.
Vooral eentje in het bijzonder... Wellicht binnenkort meer daarover :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten