zondag 13 juni 2021

Uitgegooide lijntjes

Zoals gisteren genoemd ging ik nog twee lijntjes uitgooien qua werk. Ik heb zojuist twee sollicitaties verstuurd: eentje voor een klein baantje (0,15 fte) op een privéschool. In de buurt van mijn huidige werkgever dus waarschijnlijk goed te combineren, zeker als ik bij mijn huidige baan 0,70 fte werk. Daar bovenop komt trouwens ook nog mijn detachering (0,0512 fte) maar da's ook in dezelfde regio en mogelijk dat er post-corona meer online vergaderd gaat worden dan ervoor.

Dan was er ook nog een tijdelijke 2e graads vacature op mijn oude school van 0,5 fte. Ook heb heb ik mijn CV gestuurd met een kort begeleidend briefje. Wellicht dat er in de nabije toekomst uren vrijkomen in het eerstegraads gebied.

Ik blijf dus nog hinken op twee gedachten: blijven werken buiten de regio (en verhuizen) of werk in de regio vinden. Ik sta open voor beiden :-)


First dates

Zonder camera maar volgens hetzelfde principe heb ik gisteren een gezellige avond gehad met een leuke dame volgens het concept "first dates". Niet perse liefde op het eerste gezicht maar zeker leuk genoeg om nummers uit te wisselen en een 2nd date te gaan plannen :-)

Wordt vervolgd...

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten