maandag 29 mei 2023

Klein beetje afgelost

...en alle kleine beetjes helpen, nietwaar?

Visueel weergegeven is de situatie nu zo van mijn huisje met tuin:


Nog minder dan 20% te gaan...


Eerste en tweede correctie examens

De examens van mijn leerlingen zijn nagekeken en opgestuurd naar de 2e corrector. Veel lager gescoord dan andere jaren maar, mochten de punten ongeveer zo blijven, mag ik onder deze omstandigheden wel tevreden zijn denk ik.

Ook heb ik al 2e correctie binnen van een andere school. Aanmerkelijk slechter gemaakt en de correctie hoop ik vanavond af te ronden. Morgen maar eens bellen etc.


Hosselen / Marktplaats

Doordat ik graag help met opruimen heb ik van beide scholen het e.e.a. meegenomen en deels op marktplaats gezet. Best een leuke hobby met dito bijverdienste :-)

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten