zaterdag 9 januari 2016

EK (Wit-Rusland)

Weinig financieel nieuws te melden, ik wacht nog op reactie van de contactpersoon omtrent het verlagen van rente bij lagere LTV bij NHG hypotheken. Ik denk dat ik later deze maand maar weer eens contact ga opnemen. Het moment dat het mogelijk iets uitmaakt is wanneer we onder de 65% LTV duiken en dat duurt nog wel een paar jaar lijkt me.

Momenteel zitten we rond de 85% en het komende jaar zal er niet veel extra afgelost worden.

Vandaag en morgen is het EK-allround in Minsk (Hoofdstad van de laatste dictatuur van Europa: Wit-Rusland.) Bij de mannen zijn Sven Kramer en Denis Yuskov de enige kanshebbers (denk ik) omdat de Noor Sverre Lunde Pedersen ziek is en zich afmeldde.



Bij de vrouwen zijn Ireen Wüst en Martina Sablikova op allround gebied altijd kanshebbers. Sablikova lijkt beter in vorm te zijn, ook gezien haar prestaties op de korte afstanden. Verder zie ik Antoinette de Jong of Ida Njåtun wel op het podium verschijnen.

En ook in de schaatswereld is met enige regelmaat wel wat gedoe. :-)

Mocht u het gaan volgen: veel plezier, en hoe dan ook een prettig weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten