woensdag 23 augustus 2017

De zomerstop (formule-1) is weer voorbij.

De zomerstop in de formule-1 is weer voorbij en het circus strijkt aankomend weekend neer in de Ardennen op het circuit van Spa-Franchorchamps.

Over het Red Bull team zijn al veel speculaties gedaan over de resterende 9 races van dit jaar.
Ik hoop dat ze de stijgende lijn zullen voortzetten en dat Max nog 1 overwinning zal boeken.
Ach, we gaan het wel weer zien.

Toevalligerwijs ben ik enigszins in de buurt van Spa maar ik zal het circuit niet bezoeken want:

1) Ik ben even een weekend weg met mijn betere helft.
2) Op T.V. zie je het allemaal toch een stuk beter en
3) Het geld heb ik er niet voor over.

Ik was al eens een keer een heel F-1 weekend op Spa en als ik nog een keer ga dan naar een circuit waar ik nog niet geweest ben.
Naast Spa, komen de Nürburgring (1998), de Hungaroring (1999) en Istanbul (2005) niet meer in aanmerking. Misschien in 2018 naar de Red Bull Ring in Oostenrijk?

Het belooft vrijdag en zaterdag zonnig en warm weer te worden, en voor zondag heb ik goede hoop op zon alhoewel een buitje voor de spanning in de race (en de kansen van Max) natuurlijk wonderen kan doen!
Ach, als we 's morgens de tent maar droog in kunnen pakken nietwaar?

Dus op de valreep toch nog een minivakantie deze zomer. Ik zeg: joepie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten