vrijdag 6 juli 2018

Crowdfunding: Tussentijdse update

Kort na mijn crowdfund update van vorige week ineens twee positieve ontwikkelingen die 3 projecten betreffen nl. project 1 (mijn "duurste" project) maakt een doorstart! Voordat er een noemenswaardige betalingsachterstand ontstond is de draad alweer opgepakt. Goed bezig!

Twee andere projecten (4 en 9) van eenzelfde onderneming hebben, om redenen die ik niet helemaal kan volgen, een aantal termijnen vervroegd uitbetaald.

Het terugbetaalde percentage maakt dus ineens een sprongetje van 64,7% naar 65,8%.

Max


Enkele weken had ik voorspeld dat Max Verstappen van de "triple header" achtereenvolgens 2e, 1e en 1e zou worden. Helaas heb ik het nergens vastgelegd, ook niet op dit blog. (Je zult me dus op mijn woord moeten geloven :-) )

Aanstaande zondag het laatste deel van het drieluik met de GP van Groot Brittaniƫ. Als mijn voorspelling voor de 3e maal op rij uitkomt ga ik maar eens een staatslot kopen denk ik!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten