zaterdag 31 juli 2021

Augustus

Morgen is het alweer augustus en zitten er alweer 2 weken vakantie op. De eerst week voelde niet echt zo omdat ik op zaterdag door mijn rug was gegaan bij het onkruid trekken (...). Na drie bezoekjes aan de fysio, veel bewegen en het doen van oefeningen ging week 2 aanmerkelijk beter en was om diverse redenen zeer gezellig.

Aan het eind van de komende maand hoop ik 63,9 % van mijn woning te bezitten. Dit is weergegeven in het onderstaande eenvoudige plaatje:



De aankoopsom was €201.500 en bovenstaand huisje is opgebouwd uit 100 blokjes. Lijkt me duidelijk.

Verder even geen inspiratie dus ik laat het hierbij vandaag. Overigens merk ik dat ik de staatjes rechts (en links) even niet aanpassen kan. Hopelijk is dat snel verholpen.

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten