donderdag 8 juli 2021

Daten en Crowdfunding - 2e statusupdate van 2021

Nog wat persoonlijk nieuws om te melden, maar dat kan later. Eerst maar eens een update over mijn crowdfund activiteiten en daarmee een vervolg op de post van januari. Ik heb de afgelopen 6 maanden in één nieuw project geïnvesteerd.  Hier is deel 8 uit de serie:

Status crowdfunding

3 projecten lopen bij geldvoorelkaar. Van mijn totale investeringsbedrag van €3800 heb ik  €3557,07 terug ontvangen (93,6 %). De 3 resterende projecten betalen helaas niet meer regulier uit. Ik verwacht dat er nog wel iets uitbetaald gaat worden maar dit 6-jarige avontuur zal hoogstwaarschijnlijk een (klein) verlies geven.

Dan nog 8 projecten van lendahand.

De projecten leveren qua geld weinig op maar als goede doelen wel een goed gevoel mensen in armere landen een handje te kunnen helpen. Om die reden zie ik mezelf weer nieuwe investeringen doen via dit platform. De projecten in India hebben, vanwege Corona, een betalingsachterstand. Van de €4400 is €2913,48 ontvangen (66,2%).

De laatste 3 projecten lopen via Collin crowdfunding.

Ook hier is het redelijk hommeles. Eén project betaalt nog regulier uit. Van de €800 is €353,59 terug ontvangen (= 44,2 %)

Samenvattend:

Sinds mijn vorige update heb ik bijna €1000 ontvangen. Van de 14 lopende projecten zijn er 9 met een achterstand waarvan 4 projecten met Corona gerelateerde uitstel.

De overige 5 projecten lopen volgens schema. Bij de volgende update in januari behoren er weer 4 projecten volledig afgelost te zijn. Momenteel sta ik dus nog €2175,86 in de min en houd de focus op extra aflossen en niet op crowdfunding. Ik wacht nog even met het doen van nieuwe investeringen.

Vooralsnog vind ik het prima om het een beetje op de waakvlam te houden. Minimaal 10 projecten in de lucht houden denk ik dan aan. Rijker ben ik er vooralsnog niet van geworden, veel armer gelukkig ook niet haha. Wel ben ik er een beetje wijzer van geworden en vind ik het een leuke bezigheid.

Dating

Over mijn liefdeslieven heb ik sporadisch wel eens wat geschreven, sowieso over de echtscheiding etc. Zeker gezien de financiële implicaties maar vooral omdat ik het van me af wilde schrijven en dat heeft me best geholpen. Nogmaals dank voor de steun van toen!

Delen wat me bezig houdt, financieel of anders, dat is het ook. Ach fuck it, ik blog anoniem dus ik kan best wat persoonlijks delen.

Laatst een keer meegedaan aan een lokale versie van "first dates" en de match was dusdanig dat we nummers uitgewisseld hebben. Na wat appjes over en weer kwam ik op een broeierige dag bij haar wat badderen in het zwembadje in de tuin. Via de bank belandden we uiteindelijk in haar slaapkamer. Een broeierige dag indeed ;-)

Vanmiddag heb ik voor 't eerst een Tinderdate (tot nu toe weinig succes daar) en gezien de aard van de appjes denk ik dat we samen een hete avond tegemoet gaan: we gaan eten bij de Mexicaan!

Nou, verzin de rest er maar bij (of niet) en een fijne donderdag!

Oh ja, 2e prik zit erin en QR-code heb ik! Joepiedepoepie!

1 opmerking:

  1. Goed bezig! Let wel op dat het heel moeilijk is om anoniem te zijn op internet. Met een beetje googlen kom je verder dan je denkt...

    BeantwoordenVerwijderen