zaterdag 9 oktober 2021

Ander werk? - deel 6

De kogel is door de kerk: na de zomervakantie is mijn avontuur op deze school (helaas) voorbij. Diverse leuke en spontane reacties van collega's gehad: er werken een boel fijne mensen maar voor mij is het niet meer te doen. Het is zoals het is.

De glans van de vacature bij de particuliere school is er ook een beetje af. Er kan op locatie geen practicum gegeven worden en daarvoor zou uitgeweken moeten worden naar Utrecht, een paar keer per jaar. Die ga ik komende week afzeggen.

Op een school in de regio waar ik woon heb ik a.s. donderdag een gesprek en bij de uitnodiging zat al direct een declaratieformuliertje reiskosten! Dat gebaar (het gaat om minder dan een tientje) vind ik een goed voorteken!

Fijn (race-)weekend!

4 opmerkingen:

  1. je maakt er wel meteen een boek van nu al hoofdstuk 6, heel veel succes en ook heel veel race-plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha klopt! Dankjewel, komt goed.
    Jij ook! Het belooft een spannende race te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed begin dat reiskostenpapiertje! En die school is dus ook lekker in de buurt? Ik denk dat je die job hebt! Succes in ieder geval donderdag! Groet Niek

    BeantwoordenVerwijderen