woensdag 10 januari 2024

Omdenken (scheurkalender)

Van mijn laatste werkgever kreeg ik nog een item naar keuze mee (op de dag van de leraar): een Omdenken scheurkalender. Na 10 dagen blijkt de meerderheid van de dagelijkse quotes helaas saai en/of open deuren te zijn. Misschien wel leuk om de overige originele/grappige quotes hier te delen.

"Ouder worden is een bijzonder proces waarbij je de persoon wordt die je altijd had moeten zijn." - David Bowie

en "Soms is hoop een belemmering voor acceptatie."

Doe ermee wat je wil en een fijne dag! 

4 opmerkingen:

  1. Die tweede herken ik wel. Na 2,5 jaar long-covid (en hierdoor mijn baan in het voortgezet onderwijs kwijt), kan ik het nog maar moeilijk accepteren dat ik ziek ben. Dat komt toch doordat ik blijf hopen dat het beter zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan gelukkig best weer wat met om de twee uur rusten, maar voor de klas met al die prikkels en te weinig energie is echt nog niet te doen. Hopelijk komt dat weer, want ik mis die leerlingen wel hoor! En m’n collega’s ook. Niet de vergaderingen en al dat gedoe om het lesgeven heen. Dat mis ik totaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké, mooi te horen dat er toch wat progressie in zit: fijn!
    Dat hoop ik ook voor je en ik snap je precies over wat je wel en juist niet mist haha. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen