vrijdag 29 maart 2024

Jetlag preventie


"Tijd hebben of tijd maken? Dat is de vraag."

Ondanks dat in dit paasweekend de klok vooruit ga gaat ie bij mij juist de andere kant op.

Het tijdsverschil met Toronto is nu 5 uur en dat probeer ik (grotendeels) te overbruggen door elke dag wat later naar bed te gaan en later op te staan. Dat eerste lukt prima, het tweede iets minder.

Wat sowieso zal helpen is dat ik 's avonds aankom en dan is hoef je niet zoveel meer en ga je op een logische tijd slapen want moe ben je toch al. Ik kwam zowel in 2006 als 2010 net voor zonsopgang aan in Australiƫ. Behoorlijk afgepeigerd en dan moet je nog een HELE DAG.
Nu is het dus aanmerkelijk beter verwacht ik: we gaan het zien.

Qua vervoer vanaf de luchthaven naar hotel heeft mijn oude schoolkameraad aangeboden me op te komen halen, da's natuurlijk wel erg leuk!

Voordat ik iedereen een zonnige goede vrijdag wens, leuk te merken dat mijn vorige post zo goed gewaardeerd werd. Ik begin trouwens te merken dat in mijn omgeving door sommigen helemaal niet positief gereageerd wordt, iets waar ik al een beetje rekening mee hield. 

Da's iets voor de volgende post, misschien morgen al wel. Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten