maandag 7 oktober 2024

Foto albums

Enige tijd geleden heb ik foto's, folders en allerlei soorten meuk verzameld uit diverse hoeken van mi casa. In diverse dozen en enveloppen heb ik ze ook al op jaar gesorteerd.

Het inplakwerk is begonnen en nu doe ik bijna elke dag wel een beetje. Naast het reguliere leven heb ik avonturen bij de muziekvereniging in aparte albums. Ook heb ik een apart album gemaakt voor concert- en festivalkaartjes, programma's etc. waarbij de foto's wèl in de reguliere albums worden opgenomen.

In mijn hoofd is het logisch zullen we maar zeggen maar vooral scheelt het werk en van de muziekvereniging zijn er van de eerste jaren al 2 erg mooie albums (bedankt ma!) dus die uit elkaar trekken leek me onlogisch.


Hardcopy / digitaal


Ik ben nu bij februari 2003 en de periode van exclusief hardcopy gaat binnenkort over in de periode dat er ook digitaal gefotografeerd werd. Vanaf 2006 zal het exclusief digitaal zijn.

Zodra ik 2003 t/m 2005 af heb zal het een heel ander karwei worden. Het is dan niet meer weggooien of inplakken van fysieke foto's maar meer het digitaal sorteren (en weggooien) en verder of losse foto's afdrukken of kant en klare boekjes maken. Ik weet nog niet wat het gaat worden omdat er, zoals gezegd, ook ander fysiek materiaal is. 

Vandaag zal ik er weinig tijd insteken want het zonnetje schijnt en ik heb nog meer te doen!

Hier nog een quote, fijne dag! 


Geen tijd om iets voor de wereld te doen?

Wat dacht je van een dagje gewoon aardig zijn?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten