dinsdag 20 februari 2018

Schoon huis!

Of ik hierover al iets gezegd had weet ik niet meer maar vanaf november 2014 hebben we 3 jaar lang een zeer goede schoonmaakster in dienst gehad. Ik overdrijf niet als ik zeg dat je van de grond kon eten. Leuk voor haar maar helaas voor ons vond ze een vaste baan en gingen we op zoek naar een vervangster.

Na 2 schoonmaaksters die volgens de Franse slag poetsten, 1 schoonmaakster die na 2 weken wachten toch geen tijd bleek te hebben en een "dame" die me afgelopen dinsdag met koffie en koek liet zitten, de telefoon niet opnam, Mijn appjes wel las maar niet beantwoordde gebeurde er gisteren om 13:30 uur een klein wonder: ik kreeg een appje.

De eerder genoemde en geroemde schoonmaakster had op haar nieuwe werkplek een collega gevraagd. Om een lang verhaal kort te maken: gisteren gelijk even kennis gemaakt en vandaag is ze al geweest! Het huis is weer schoon en volgende week komt ze direct nogmaals om nog wat dingen aan te pakken.
Het is echt een pak van mijn hart, heel erg blij mee!

Echtscheiding


Aanstaande vrijdag hopen we een Skype sessie te hebben met onze online scheidings counseler.
Ik zal me daarvoor goed voorbereiden, ook samen met mijn aanstaande ex-vrouw.
Daarna dus meer nieuws en hopelijk is deze onprettig spannende tijd spoedig ten einde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten