woensdag 20 juni 2018

Nieuw begin - de zomer!

de zomer...begint morgen, om 12:07 uur om precies te zijn.

Rond die tijd hopen we te arriveren op de camping om er even lekker helemaal uit te zijn. De rugzak is al bijna helemaal gepakt, zo nog even de laatste kampeerartikelen bij elkaar zoeken.

Pensioenfonds ex


Eind april kreeg ik post van het pensioenfonds van mijn ex: bleek dat ze het e.e.a. (nog) niet geregeld had te weten: dat we geen aanspraak op elkaars (nabestaanden-)pensioen doen.

Ik heb haar hieraan herinnerd en vandaag kwam ik de papieren weer tegen en ben eens op de site gaan kijken. Het is nog steeds niet geregeld: hele diepe zucht...

Vanmiddag een mailtje er aan gewaagd en na een snelle en zeer accurate reactie waarin al mijn vragen naar tevredenheid werden beantwoord heb ik het echtscheidingsconvenant opgestuurd.

Als het goed is is het nu geregeld. - amen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten