zondag 17 juni 2018

Oké, niet ALLES ging goed

Ach, er ging ook wel wat mis:

de lucht die de afgelopen 2 weken bij tijd en wijle te ruiken was in de auto bleek koelvloeistof te zijn. De radiator van mijn niet zo oude auto was stuk en moest vervangen worden...

De zeer ervaren en bekwame monteur die mijn auto in zijn vrije tijd in onderhoud heeft het alweer gerepareerd maar was er ruim 6 uur mee bezig. Op uurloon was ik minimaal €300 meer kwijt geweest dan ik nu ben. Dus toch ook weer goed nieuws.

Crowdfunden bij geldvoorelkaar


Volgende maand doe ik weer een update maar het gaat niet al te best. De een na de ander vraagt faillissement aan, ook de leningnemer die zeker leek en bij wie ik de grootste som geld had uitgeleend. Nou ja, wordt vervolgd...

Er zijn ergere dingen op de wereld en hoeveel euro ik uiteindelijk het schip in ga zal uiteindelijk wellicht meevallen. Dat ik geen winst ga behalen, dat is me onderhand al wel duidelijk.

Ook is het mogelijk dat de andere 2 platforms qua crowdfunden het beter gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten