dinsdag 12 juni 2018

Pfffff en examenuitslag

Zo, de patiënt is weer thuis. Nog lang niet fit maar gaat elke dag vooruit.

Fit voel ik mezelf trouwens ook bij lange na niet maar toch vanavond nog 20 baantjes gezwommen. Een naast familielid in het ziekenhuis heeft ook zo zijn weerslag op ons en het is fijn dat mijn telefoon nu 's nachts weer uit kan.

Hopelijk zal alles zich, op dit vlak, de komende tijd normaliseren. In de eerste plaats natuurlijk voor de patiënt zelf.

Examenuitslag


Morgen de dag waarop 's morgens de N-termen bekend gemaakt worden en 's middags de examenuitslag. Altijd weer een spannende dag, om 8:00 uur zit ik achter de laptop.

Dit jaar ben ik geen mentor van een examenklas dus is mijn taak beperkt tot het berekenen en controleren van mijn eigen cijfers, deelname aan de examenvergadering en afwachten of er nog herexamens voor scheikunde-vwo zullen zijn.

Mocht dit zo zijn dan is wat extra ondersteuning bieden voor betreffende leerling natuurlijk prettig. Sinds 2012 bij mij niet meer voorgekomen maar we gaan het zien.

Nog iets meer dan een week lesgeven, dan toetsweek, rapportvergaderingen en ..... [fluister] vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten