donderdag 11 oktober 2018

Even radiostilte

Behalve het bijwerken van de getallen qua aflossen en crowdfunden, lendahand betaalde vandaag weer wat uit, heb ik de laatste tijd geen blogberichten geplaatst.

Het gebrek aan energie en zin is de reden, niks ernstigs dus :-)

Op het werk heb ik naast veel lessen taken waaronder ook het begeleiden van een stagiair. Een zijinstromer en hij doet het best goed, maar het begeleiden is iets dat erg veel (andere) energie vraagt.

Vandaag een van de katjes naar de dierenarts gebracht. Plasproblemen maar gelukkig was ik er snel bij. Hij is vandaag geopereerd (katheter) maar aangezien ik aankomend weekend op bootcamp ben kon het bijna niet op een minder gelegen moment komen.
Gelukkig viel er onderdak te regelen in een bekend dierenpension waar hij goed verzorgd zal worden. Morgen nog even bellen hoe het gaat.

Een leuk maar waarschijnlijk heftig weekend voor de boeg, dan nog een pittige laatste week en dan herfstvakantie. Ben ik wel aan toe.

Geniet van het mooie weer en elkaar!

2 opmerkingen:

  1. Sommige dingen zijn heel herkenbaar om te lezen in je blog, vandaag ook een lange dag met mn stagiaire doorgebracht. Ik vind het voor mezelf trouwens ook erg leerzaam. En idd nog één weekje en dan is het vakantie, daar leef ik ook erg naar toe.
    En andere dingen zijn juist helemaal niet herkenbaar voor mij als getrouwde vrouw en moeder van 4 kinderen. Toch zijn je blogs altijd even de moeite waard om te lezen, je hebt een prettige schrijfstijl. Sterkte de laatste week en alvast een fijne vakantie!
    Groeten van een wiskundecollega.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi collega! Ja, je wordt je bewust van je eigen handelingen en competenties. (van onbewust naar bewust bekwaam)

      Heel erg gaaf om zo'n compliment te krijgen: dankjewel.
      Zo meteen zal ik weer eens een blogbericht plaatsen. Het wordt weer eens tijd vind ik :-)

      groetjes! Mark

      Verwijderen