zaterdag 7 oktober 2017

De verrassing van het schuurtje...

Tijdens het verwijderen van gipsplaten in het schuurtje-ik ben niet super handig maar slopen lukt prima- stuitte ik op een oude raceposter van Datsun. Minimaal een jaar of 30 oud.
Ik wilde hem eerst laten hangen maar toch een mailtje gestuurd naar een Datsun fansite.
Zojuist kwam iemand (80 km rijden!) de verre van puntgave poster ophalen voor €10, lollig!
Zo zie je maar weer hoe iets waarde kan hebben voor de één terwijl het waardeloos is voor een ander.

Werktijdfactor


Misverstanden omtrent mijn werktijdfactor zijn opgehelderd. Net zoals afgelopen schooljaar werk ik 0,96 fte tot einde van dit kalenderjaar.
Dan verdwijnt er een klas naar een collega en werk ik nog 0,84 fte, iets meer dan 4 dagen dus maar wel ingepland op 4 werkdagen.
Wat mij betreft laten we het ook daarna staan op 0,84 fte maar ik verwacht dat het 0,80 fte zal worden. CAO-technisch kun je met een baan van 0,84 fte niet eisen dat je op 4 dagen ingepland wordt. Nou, we zien het wel. Als de nood hoog is is er vaak van alles mogelijk, ik bedoel: ik werk nu immers 0,96 fte op 4 dagen.

Subsidie duurzaamheid


Na meerdere keren "NEE" te horen hebben gekregen is het toch uiteindelijk een "JA" geworden!
De schriftelijke bevestiging dat we de €500 subsidie voor duurzaamheid binnen 6 weken bijgeschreven krijgen ontving ik gisteren.

We hebben op de eerste verdieping kunststof kozijnen met HR++ dubbel glas laten plaatsen.
Al met al op financieel gebied een fijn weekje. :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten