donderdag 26 oktober 2017

Max en rente

Ik zat er enigszins naast mijn mijn voorspellingen over de strategie want de Red Bull leek het beter te doen op de supersoft banden. Wat welk klopte was dat een podiumplaats mogelijk was. Jammer dat dit hem door de neus geboord werd.

Wat zou Nederland trouwens gezegend zijn met een goede commentator... Echt....i.p.v. van positieve voorspellingen te doen toen Max op P5 reed deelde O. Mol mee dat er niet meer in zou zitten dan de genoemde P5. Volgens mij hoort dat andersom en mag het hoe dan ook wat positiever. Tijd voor zijn pensioen (al jaren!)

Hoe dan ook: dit weekend al weer een Grand Prix nl. die van Mexico, waar Max vorig jaar van het podium geplukt werd.

De hypotheekrente blijft dalen - einde mededeling.

Overigens: deze column over Max wil ik je niet onthouden. Wellicht word je er ook vrolijk van!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten