zaterdag 28 oktober 2017

Wintertijd etc.

Vannacht gaat de klok een uur terug en mogen we een uur langer slapen, of bierdrinken!

Vanavond is hier in het dorp het jaarlijkse bokbierfeest. In 6 café's is live muziek en het dreigt uit te lopen op een kroegentocht. Ik probeer vooraf in te schatten waar de slechtste band / duo speelt en een route naar opklimmende amusementswaarde te maken.

Winterdip


Fijn dat ik doordeweeks niet meer in het stikdonker op hoef te staan. Ik heb volgens mij niet echt last van een winterdip maar dit vind ik toch wel fijn.

Grand Prix van Mexico


Zo meteen zal de kwalificatie van start gaan en Max heeft een kans(je) om de jongste polesitter ooit te worden. Maar zeker in de race zijn er podiumkansen en meer...

Klussen


In het schuurtje zit de dakisolatie (glaswol) erin. Triplex plaatjes ter afdichting ook al grotendeels. Ik klus niet zo vaak maar ik heb er echt schik in gekregen.

Financieel nieuws


Even niks, ik heb er gewoon geen zin in. Weinig te melden ook.

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten