maandag 13 mei 2024

Eerlijk zullen we alles delen

Tegenwoordig werk ik vaak met takenlijstjes om productief te blijven. Zojuist heb ik bijvoorbeeld wat stappen gezet om mijn auto ter verhuur aan te bieden. Autowassen staat ook nog op mijn lijstje en voordat ik foto's op de Snapcarr site plaats kan ik uiteraard de auto beter eerst eens een poetsbeurt geven, of laten geven, of beide.

Ik heb geen ADHD en ben juist erg georganiseerd maar kennelijk zie ik ook wel eens een logische volgorde over het hoofd haha.

Ik denk dat ik mijn trouwe vierwieler maar eens trakteer op een dubbele poetsbeurt. De binnenkant stofzuigen en verder laten doen is wat ie na ruim 12 jaar trouwe dienst wel verdient.

Als ik de buitenkant eerst even zelf doe (met zacht en gratis regenwater uiteraard) laat ik het van het resultaat afhangen of ik de wasstraat nog even bezoek of dezelfde firma die de binnenkant gaat doen ook de buitenkant mag doen.

En dan dus verhuren, voor ca. €30 per dag. Eens kijken hoe hoog de vraag is in het dorp en regio waar ik woon. Ik zal ervoor waken geen onnodige kosten te maken zoals werken met keyless en dat soort werk. Wordt vervolgd maar weer.

Het is tijd om te gaan sporten, wellicht morgen meer. 

Fijne avond!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten