donderdag 16 mei 2024

Veel kleine dingetjes

Ik hanteer hier altijd het VNEADJTNUKSEDONEVTLI principe.

Verzin
Nooit
Een
Acroniem
Dat
Je
Totaal
Niet
Uit
Kunt
Spreken
En
Dat
Ook
Nog
Eens
Veel
Te
Lang
Is.

 

SnappCar

De auto staat erop. Eens kijken of het iets oplevert.


AirBnB

Een andere manier van inkomsten genereren is natuurlijk de AirBnB kamer. Ik overweeg de advertentie weer op actief te zetten.


Werk

Elke 4 weken doe ik keurig 4 sollicitatie activiteiten. Tot op heden weinig succes en de zoektocht naar wat ik uiteindelijk wil in het leven (ahum) is nog maar net begonnen.


Ticketswap

Ik heb een weekendkaart voor een festival in de verkoop gezet aangezien ik er 2 dagen zal werken en met verdiende vrijkaarten er het hele weekend kan verblijven.


Zonnepanelen

Later vandaag daar maar eens een knoop over doorhakken. Hoe dan ook Plug & Play en met 2 setjes dek ik mijn eigen verbruik netjes af.


Belastingaanslag

Die is definitief binnen en ik ga nu de betalingen inplannen. Om er nog een beetje rente van te trekken uiteraard zo laat mogelijk.

Dat was het weer voor vandaag, fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten