woensdag 7 maart 2018

Crowdfunding - Lendahand / asbest

Terwijl mijn investeringen op mijngeldvoorelkaar en rente zich als een paar tientjes per maand terugbetalen werd, door een medeblogger, mijn interesse gewekt in een ander platform: lendahand.

In onderstaande tabel wat verschillen op een rijtje:


Inleg vanaf €50 is al mogelijk en ik heb nu 4 projecten lopen. Hoe betrouwbaar e.e.a. is zal de tijd uitwijzen maar de voorspellingen en ervaringen van bestaande investeerders zijn goed.

Het gaat me trouwens niet alleen om (een beetje) winst te maken op mijn spaargeld maar ook om de minder bedeelde medemens in andere landen een beetje voort te helpen.

Asbest in het dak hoeft niet weg!


De regels van de overheid voor het verwijderen van asbest voor 2025 heeft betrekking op asbest aan de buitenzijde van het dak.  Dus de regels gelden niet voor het beschot aan de binnenkant. Dat kan dus gewoon blijven zitten. Zie voor de regels van wat onder een dak valt deze link.

Bovenstaande was het goede bericht dat ik kreeg van de lokale makelaar. Weer een zorg minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten