woensdag 14 maart 2018

Wèl on speaking terms - FB terminatie?

Het blijkt dat, zelfs als volgen uitstaat, sommige FB meldingen toch aanhouden oftewel: vrouwlief had me een jaar geleden al digitaal "ontvriend". Een stressvolle situatie op het werk leidde tot een voorbarige conclusie van mijn kant.
Gelukkig, dat is een last van mijn schouders.

Facebook


Mede door dit "incident" heb ik overwogen Facebook te termineren.
Ik heb nagedacht over redenen om dat niet te doen en dat zijn er slechts drie:

1) het is mijn enige contactpunt met (overzeese) kennissen
2) het is een "zoekmachine" voor personen van vroeger etc.
3) het is een informatiebron, ook voor activiteiten in de buurt etc.

Vanwege de eerste 2 redenen laat ik mijn account (voorlopig) in stand.

Wat doe ik dan WEL?:

* ik verwijder de FB app van mijn telefoon
* ik verwijder alle contactpersonen waar ik op een andere manier al contact mee heb: collega's, familie, buren en vrienden gaan er dus af.

2 opmerkingen:

  1. Grappig, zo begon het bij mij ook, inmiddels heb ik ook de account geheel opgezegd (was overigens niet eenvoudig!) Groet Niek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doet mij dan weer denken aan een aflevering van South Park! :-D
      Kww (Kijken wat het wordt).

      Verwijderen