zaterdag 3 maart 2018

Snelle hypotheek ligt onder vuur

Afgelopen maand had mijn BLOG meer dan 8000 views, meer dan ik voor mogelijk gehouden had! Erg leuk om te merken. Ik hoop in een volgend bericht jullie als lezers iets meer waarde voor je "geld" te te kunnen bieden. Vandaag weinig tijd, zin of inspiratie.

De belastingaangifte is iets dat ik de volgende keer even aan zal stippen en wellicht doe ik ook een vooruitblik naar het aankomende Formule-1 seizoen.
Ook heb ik bescheiden stappen gezet in een nieuw crowdfund platform: Lendahand.

Voor nu hier een artikel over voors en tegens van de bliksemsnelle hypotheken van Florius.


2 opmerkingen:

  1. De tijden zijn veranderd. Toen ik 6 jaar geleden een appartement wilde kopen en een hypotheek nodig had kreeg ik te horen dat een adviesgesprek pas na 6 weken(!) mogelijk was. Na wat onvriendelijke woorden van mijn kant (ik ben heel mijn leven al klant bij jullie en ik haal alles weg, er zijn meer banken) kwam het gesprek er al na 3 dagen. Het heeft toch nog 4-5 weken geduurd voordat alles rond was.
    Ik ben het met de AFM eens dat een hypotheek een product is met gevolgen op lange termijn waarmee je weloverwogen moet omgaan. Door de snelheid zou het wel eens duur kunnen uitpakken. Florius is bepaald niet de goedkoopste (bron: www.hypotheekrente.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) Ha, een beetje assertiviteit kan geen kwaad, zeker met banken etc.
    Inderdaad, bedankt voor je reactie en aanvulling.

    BeantwoordenVerwijderen