maandag 15 april 2024

"Beperk jezelf nooit de door de beperkte verbeelding van anderen.

Beperk anderen nooit door jouw eigen beperkte verbeelding."

Mae Jemison, ruimtevaarder.


Bovenstaande quote komt ook weer uit mijn scheurkalender en is iets waar ik, volgens mij, altijd bij geleefd heb. Ik kan me werkelijk niet herinneren dat ik iemand ooit ontmoedigd heb als hij of zij een doelstelling of plannen had waar ik niet positief op reageerde. Ik ben sowieso nogal positief ingesteld en dromen hebben en vooral plannen maken vind ik één van de mooiste dingen die er zijn!

Omgekeerd heb ik dat helaas wel regelmatig meegemaakt en sinds relatief kort beschouw ik het als een handig middel om te selecteren welk type personen ik graag om me heen heb (en welke niet). 😊

De jetlag lijkt nu eindelijk uitgewerkt en ik ga gauw eens aan het werk met het een en ander.

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten