woensdag 10 april 2024

Niagara en naar huis (bijna)

Nou bijna dan. Vandaag om 5:00 uur lokale tijd wakker geworden voor de laatste volledige dag. Geen grote plannen en even lekker "uitbollen" dus. Zodra ik deze blog af heb ga ik zelfs nog wat werken omdat daar een deadline aan zit en beter pre-jetlag dan post-jetlag.

Het is echt een heerlijk hostel. De desk is 24-7 bemand en er staat altijd relaxte muziek aan. Ik zie er trouwens geen kwaad in om even concreet het hostel te noemen: Samesun, 278 Augusta avenue.

Het ontbijt wordt pas tegen 8:00 uur klaargezet maar in mijn kastje in de keuken had ik genoeg proviand om zelf een ontbijtje samen te stellen. Koffie en thee is er trouwens als wel, maar daar wacht ik altijd even mee, minimaal 90 minuten na opstaan. De wetenschappelijke onderbouwing mag je zelf even opzoeken ;-)

Afijn, gisteren een stralende dag gehad die grotendeels werd doorgebracht in de Niagara regio, enjoy!














 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten