maandag 29 april 2024

Weer voor de klas?

"Je gelukkig voelen om het geluk van een ander is grenzeloos geluk."

De scheurkalender gaat weer door een periode met matige quotes, bovenstaande vond ik wel weer aardig.

Overmorgen is het alweer mei en het mooie weer is gisteren (eindelijk) begonnen! In de formule-1 wereld is het niet bepaald rustig met diverse ontwikkelingen naast de baan. Het scenario dat Max Verstappen bij een ander team gaat rijden voordat zijn contract in 2028 afloopt lijkt in elk geval zeer waarschijnlijk. Ik houd het in de gaten en wellicht dat ik er binnenkort een post aan wijd.


Voor de klas

Vorig weekend stond ik beide dagen voor de klas examentraining te geven. Leuk om weer eens met een groep pubers te werken en alhoewel ik ze natuurlijk niet kende was het beide dagen prettig werken met dito beloning.

Het lijkt me trouwens steeds onwaarschijnlijker dat ik weer fulltime voor de klas ga staan. Ik blijf voorlopig nog wel open staan voor de optie nog een jaar in het onderwijs te werken maar eigenlijk wil ik liever wat anders gaan doen. Daar ga ik weer eens wat tijd instoppen en daar begin ik NU mee.

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Ben zo benieuwd wat je dan gaat doen als je niet meer fulltime docent wordt. Spannend ook. Succes met je zoektocht! Groet onderwijs-Niek

    BeantwoordenVerwijderen