donderdag 11 april 2024

Timetravel

Vanmorgen om 4:00 uur lokale tijd opgestaan en met een chill muziekje, dat hier 24-7 opstaat, lekker ontbeten. Lunchen doe ik straks als de rest ontbijt en op die manier heb ik de 6 uur tijdsverschil al zowat overbrugt. 

Het regent hier maar als ik straks, rond 12:00 uur, de deur uitga zal het hooguit nog wat druppelen. Het maakt ook weinig uit want alleen tijdens het wandelingetje naar de streetcar (tram) ben ik buiten, en sowieso heb ik wel een poncho bij de hand. De route naar huis ziet er dan ongeveer zo uit:

  • lopen naar streetcar (ca. 8 min.)
  • streetcar naar Union Station (ca. 15 min.)
  • UP express train (ca. 25 min.) van Union Station naar Pierson Airport
  • Vliegen naar Schiphol (ca. 7:15 uur)
  • Trein naar de Achterhoek, met 1 a 2x overstappen (ruim 2 uur)
  • Stukje met de auto naar huis (ca. 15 min.)
Aankomst op Schiphol zou 6:00 uur lokale tijd moeten zijn en uiteraard is het dan alweer 12 april. Iets van 10 uur zuivere reistijd, daarbij natuurlijk nog wat speling ingepland. Ik heb geen ruimbagage dus hopelijk gaat het in elk geval op Schiphol lekker vlot. Via de KLM app kreeg ik nog het verzoek om, vanwege drukte, mijn handbagage in te checken: geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt, gezien de ervaringen van de vorige keer.

Vandaag geen foto's want ik heb er gewoon even geen zin in en de meest spectaculaire heb ik al gedeeld denk ik. 

Dit was de laatste reisblog (voorlopig). Fijne dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten