dinsdag 10 juli 2018

Dierenarts en energie teruggaaf

Vandaag één van de katjes naar de dierenarts gebracht voor onderzoek. Inclusief een medicijn en een beetje voer mocht ik ruim €118 aftikken. Voor mijn aaibare huisgenootje heb ik dit graag over uiteraard maar vind ik het wel veel geld.

Gelukkig kwam gelijktijdig de teruggaaf van BudgetEnergie die ik heb verlaten voor VanDeBron. Deze bedroeg ca. €166 dus toch nog bijna €50 in de plus zullen we maar zeggen.

Max


Met Max liep de race in Groot-Brittannië niet zo goed af helaas. Mijn voorspelling kwam deze keer dus niet uit. Wat opvalt is dat de Red Bulls veel mechanische gebreken vertonen, de afgelopen twee weekeinden.
Hopelijk gaat het over 14 dagen beter in Duitslang alwaar ik er zelf live bij hoop te zijn.

Morgen nog één dag vergaderingen, donderdag een rustig dagje en vrijdag de laatste werkdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten