woensdag 26 juni 2019

Strijd!

Pffff, met dit warme weer niet handig maar kennelijk is het nodig strijd te leveren vandaag:


  • werk: ben er helemaal klaar mee. Later wellicht een gedetailleerder verslag maar ik ben aan het solliciteren.
  • tandarts: zojuist een nette mail gestuurd n.a.v. een niet zo net telefoongesprek van de tandarts. De tandarts die me laatst controleerde is niet mijn vaste en ze stelde vast dat we "geen klik" hebben. Daar ben ik het overigens mee eens. Maar dat een vraag over een begroting/rekening resulteert in een monoloog van een dikke minuut die afgesloten werd met het dreigement: "als je niet betaalt zoek je maar een andere tandarts" vond ik onprofessioneel. Nou ja, mijn mailreactie was echt keurig en kijken of en welke reactie hier op komt. Overigens ben ik al bijna 21 jaar een tevreden klant en ik denk niet dat ik het verdiend heb om zo behandeld te worden.
  • energieleverancier: de overstap verloopt niet soepel. Wel met de levering maar niet in mijn persoonlijke webomgeving. De chat ligt er (alweer) uit. Na 20 minuten telefonisch in de wacht werd de verbinding verbroken. Op een mailtje van mij kwam een verkeerde reactie en in 2e instantie een reactie die 2 nieuwe problemen creĆ«erde.
Verder gaat alles goed hoor en, oh ja, het is een beetje warm. Binnen 27,0 °C.

Ook nog wat goed nieuws: de airco van mijn auto is gisteren gemaakt en ik heb net leuke presentjes gevonden besteld voor mijn (geslaagde) mentorleerlingen.

fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten