vrijdag 15 mei 2015

Belastingteruggaaf en duurzame ideeën uit Nederland.


Vanmorgen de blauwe envelop van de deurmat geraapt. Geen gedoe met voorlopige teruggaven meer maar meteen de definitieve (als ik het goed heb). Uiterlijk 30 mei zal het dan op de rekening moeten staan. Dat kan dan grotendeels als extra aflossing voor de volgende maand gebruikt worden.

Laatst had ik melding gemaakt Waka waka als een van mijn crowdfunding activiteiten.

Dit duurzame en ook filantropische profect is dus van Nederlandse origine. Het lijkt dat we toch best een creatief en innovatief volkje zijn. Voor de liefhebber bij deze enkele andere actuele Nederlandse duurzame ideeën op een rijtje:


De laatstgenoemde website is helaas al geruime tijd niet meer ge-update en ondanks dat dit idee tot goedkopere zonnepanelen/zonneboiler met een veel korte terugverdientijd er in mijn ogen zeer gezond uitziet lijkt de stap naar massa productie nog even op zich te laten wachten. Als iemand meer weet over dit project, laat het me weten: ik ben erg geïnteresseerd! Hier de meest recente informatie die ik kon vinden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten