dinsdag 15 september 2015

auteursrecht?

Zojuist was ik wat informatie aan het zoeken over auteursrecht en las kwam ik het volgende tegen:

http://www.ouders.nl/artikelen/pas-op-met-fotos-op-websites-en-hyves-paginas

Het is een bericht van 6 jaar geleden en ik weet niet of de regels veranderd cq. versoepeld zijn maar voor de zekerheid heb uit van een ouder bericht even snel een foto van de huidige bondscoach (voetbal) verwijderd.



Ik zal in de toekomst nog beter opletten bij het plaatsen van illustraties m.n. foto's maar mocht je als lezer menen dat ik iets geplaatst heb waar mogelijk copyright op rust, laat het me a.u.b. weten!

1 opmerking:

  1. Op alle fotos zit copyright, tenzij de fotograaf expliciet afstand heeft gedaan van het recht. bij alle fotos van wikipedia is afstand gedaan van copyright, maar het blijft altijd netjes om een bronvermelding te geven.

    BeantwoordenVerwijderen