zaterdag 14 november 2015

Parijs / Collectieve inkoop Energie

Na de aanslagen in Parijs wat gemengde gevoelens vandaag.
Er helemaal aan voorbij gaan wil ik niet.

Ik betreur elk onschuldig slachtoffer in welk conflict dan ook ongeacht huidskleur of geloof. Wat in Parijs gebeurde is erg en omdat het dichterbij is dan Syriƫ/Irak/Afganistan/Vervanmijnbeddistan reageren veel Nederlanders logischerwijs geschokt.
Echter, er vallen dagelijks onschuldige slachtoffers door westerse drones en bommen en dat is in mijn ogen even erg. Een Frans vlaggetje op mijn facebook zou ik (dit is dus louter mijn mening) hypocriet vinden omdat dit, vind ik, zou suggereren dat ik de burgerslachtoffers in Parijs ernstiger zou vinden dan slachtoffers elders ter wereld. Nogmaals: mijn invulling.

Enige achtergrondinformatie over het conflict in SyriĆ«, IS etc. in een interview met Pieter Stockmans over een eerdere aanslag in Parijs dit jaar: LINK 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, de wereldpolitiek weer even naar de achtergrond en even een on-topic bericht.

Gisteren een mailtje van vereniging eigen huis (VEH)  ontvangen met een 1-jaars en 3-jaars energie aanbod. Ik heb het even kort doorgelezen en heb gekozen voor het 1-jaars aanbod. Ik zou het komende jaar tussen €300,- en €400,- besparen en dat laat ik niet liggen.

Het gaat als volgt: https://eigenhuis.ichoosr.com/Energie/customizableinfo.rails?actionId=432

Met kort filmpje:

Ik weet niet zeker of inschrijven nog mogelijk is maar je hoeft dus in ieder geval geen lid te zijn van VEH.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten