donderdag 26 november 2015

(kleine) loonsverhoging en eenmalige bonus / eigen risico

Jawel! De beloofde €500,- euri (bruto) voor o.a. docenten is ook op mijn bankrekening verschenen!

Veel langer dan een etmaal heeft het er niet opgestaan want ik heb het direct doorgesluisd naar onze restschuld. De finish komt weer dichterbij en ligt nu op/in november 2018!



Om nog wat extra euro's te besparen heb ik mijn eigen risico van de zorgverzekering verhoogd tot het maximum van €885,-. Dat lijkt veel maar het is "slechts" €500,- meer dan het wettelijke minimum van €385,-.

Ik heb alleen een basisverzekering en betaal door het hogere eigen risico €20,- per maand minder.
Als ik na 25 maanden veel kosten zou moeten maken en mijn eigen risico dus helemaal gebruikt wordt dan zou ik quitte spelen. (25 x €20,- = €500,-)

Als dit later of niet nodig is bespaar ik dus geld. Het is dus wel zaak een potje met ca. €900,- te hebben, check!

Ik ben me ervan bewust dat je een goede gezondheid grotendeels niet voor het kiezen hebt en voor mijn goede gezondheid ben ik dan ook erg dankbaar. (Iets meer sporten om dat zo te houden zou best mogen :-) )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten