woensdag 2 juni 2021

Juni!

 Zo, het is alweer juni! Het eerste tijdvak van de eindexamens zit erop en ik heb vwo nagekeken en opgestuurd naar de 2e corrector. Havo was maandag en had ik gistermiddag al nagekeken (!) Zo meteen leg ik er nog de laatste hand aan en dan kan dat ook op de post. Over beide groepen ben ik tevreden over de resultaten en beide examens vond ik van prima kwaliteit en relatief goed te doen.

Stamcafé

De uitbater van mijn stamcafé ging nog niet open toen dat mocht, maar nu de druk op de IC verder is afgenomen gooit ook hij de deuren morgen open. Ik denk dat ik vrijdagmiddag eens ga kijken of er nog een plekje is. Vanaf zaterdag worden dan de openingstijden verruimd tot 22:00 uur sluitingstijd en mag je ook binnen zitten (maar niet aan de bar). De details van de regelingen vind ik soms wat vermoeiend.

Hoe dan ook: mooi nieuws!

Tenslotte nog even een mooie vaccinatie grafiek:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten