maandag 8 juli 2024

Quotefest

Mijn scheurkalender was even verdwenen onder wat paperassen. Ik pak even de leukste eruit, let 'em rip!

"Er is geen betere manier om je vijanden te verwarren dan door ze een compliment te geven."

"Ik maak geen ruzie, ik leg alleen uit waarom ik gelijk heb."

"Een regenwoud vernietigen om economische redenen is zoiets als een Rembrandt verbranden om soep op te warmen." - Naar Edward O. Wilson

"Angst. Het gevoel dat je hebt over een toekomst die niet vaststaat."

"De mensheid heeft zich recent op deze planeet gedragen als een rockband in een hotelsuite."

"Stel nooit iets uit tot morgen wat je vandaag kunt doen. Het zou morgen zomaar illegaal kunnen zijn."

"Op je allerbest zal je vaak nog niet genoeg zijn voor de verkeerde persoon.
Op je slechtst zal je nog steeds de moeite waard zijn voor de juiste persoon."

"Geluk, zingeving of wijsheid vind je niet als je het zoekt. Soms komt het op je pad. Of je het ervaart hangt af van je opmerkzaamheid."

"Oordelen over andere zegt niets over wie zij zijn, het zegt alles over wie jij bent."

"Hou van wat je hebt, voordat het leven je leert te houden van de dingen die je bent verloren."

"Feiten zijn feiten. Wat je ermee doet maakt het ofwel een probleem danwel een mogelijkheid."

"Als je niet kunt lachen om jezelf, mis je het beste komische duo ooit."

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten